V31

Ja nu går jag in i vecka 31. I måndags var jag hos barnmorskan och Nicklas fick följa med för första gången. Jag ville att han skulle få lyssna på lillans hjärtljud och se vad jag egentligen gör där. Alla värden såg bra ut men jag ska börja äta järntabletter, en varannan dag, nu innan det värdet går ner. Jag har gått upp 8 kg vilket jag inte tycker känns eller syns så det förvånade mig lite. Men alltså inte så konstigt att man känner sig lite tung :) From nu blir det tätare besök hos barnmorskan. Varannan vecka vilket innebär att jag hinner med ett besök till innan semester är slut. Efter barnmorskan gick jag in på Apoteket där jag hade en babybox att hämta ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0