Vad har hänt på 1 år?

Såhär såg det ut för ett år sen.
För ett halvår sen såg det ut såhär.
Idag ser det ut såhär.
 
Herregud, jag kan inte fatta att det är sant. Jag längtar verkligen inte tillbaka till i vintras. Har man kommit såhär långt så kommer man klara det, man kan liksom se målet nu. Jag är så himla stolt över det vi har gjort tillsammans.
Och tack till er alla som på ett eller annat sätt hjälpt oss under vägen. Ni är guld!
 
Och med dom väl valda orden så är det dags att lägga på ett kol. För det är dags för en kväll med tjejerna, det är jag värd.

Kommentarer
Postat av: Linda Helsing

Åh va fint det blev när vindskivorna kom på! :)

2012-07-13 @ 17:29:30
URL: http://lindasmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0