Maltes dop

Nu äntligen har jag lite tid över till att uppdatera här på bloggen. Det har hänt rätt mycket kul dom senaste veckorna.
Förra lördagens vad det dags för Malte att döpas. Det var han själv dock inte överlycklig för utan visade sitt missnöje genom att gråta under större delen av cermonin, han gillade väl helt enkelt inte var prästen sa. :)
Efter kyrkan vad det fika på Kostigen i partytältet. Huvudpersonen själv var slut som artist då och sov igenom fikastunden. Vädergudarna var inte på vår sida gissar jag eftersom himlen öppnade sig under fikastunden, men det gjorde bara att tårtan och en varm kopp kaffe smakade ännu bättre.
 
Det var iaf ett väligt trevligt dop och jag vet att både Carro och Andreas var nöjda med dagen. Och jag och Nicklas är stolta över att fått äran att vara gudföräldrar.
 
<3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0