Midsommar

Vilken fantastisk helg vi har haft.
 
Det började bra med halvdag på jobbet i torsdags. Sen hem och hämta Nicklas (som förövrigt hade varit och handlat det vi skulle ha med oss på midsommar så jag slapp det) och drog till IKEA för att köpa garderobstommar till sovrummet. inte för att det är dags att ställa in garderober utan för att vi ville passa på nu när dom körde en kampanj "köp 3 betala för 2"  och vips så hade vi tydligen fått med oss en spjällsäng också, det gällar att passa på när det är lite billigt! På väg hem fick vi mat hos Lena och Jani och det var första kvällen för i år som vi satt ute och åt utan att frysa, nu är det nog sommar. Efter efterätten och massa prat rullade vi hemåt och fixade i huset tils klockan var halv tolv.
Midsommarafton skulle bli utan stress hade jag tänkt men så blev det inte riktigt. Vi var sena till lunchen men som tur var var vi inte dom enda. Sen var det lunch, fika, 5-kamp (som tjejerna hade gravid-anpassat, gulliga ni) och grillning. Kanon väder hela dagen och det är vi inte bortskämda med.
Vid halv tio rullade vi ner till sjön där det var liveband och dans. Emelie hade fixat med fyrhjuling och släp som jag som enda nykter fick vara chafför för. Riktigt roligt faktiskt och nicklas är nu överlycklig över att jag är med på att det kommer stå en fyrhjuling hemma hos oss i framtiden.
 
Midsommardagen var det enlig tradition middag på bitsron i Skanssundet. Sällskap fick vi av Emelie, Calle, Martin och Amanda. Himla trevligt och jag fick en uppatering var som hände efter att jag gått hem vid två.
 
Tack Emelie och Calle för en väääldigt trevlig midsommar!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0