Perfekt måndag!

Vilken bra måndag. Inte så ofta man kan säga så om måndagar...
Mamma följde med mig för jag kände mig rätt tvungen att lösa klädproblemet till lördagens dop. Problemet är nu löst plus att jag löst hela mitt byx/shorts/kjol problem. Är så nöjd och ser för första gången på länge fram emot att klä på mig imorgon bitti. :) drygt en tusenlapp för två par byxor, ett par shorts, en kjol och två t-shirt. är inte det rätt bra?

Jag och mamma firade den goda shoppinglycka med en slarvmiddag på Kassmyra kiosken.

Ja väldigt bra dag helt enkelt. Puss mamma!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss på dig med!

2012-06-14 @ 15:41:50
Postat av: Mamma

Puss på dig själv!

2012-06-14 @ 16:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0