Student och möhippa!

Det var två damer som skulle firas igår. Först var det Fridas student och sedan var det bara att rulla vidare till Nettans möhippa. Gårdagens huvudpersoner var lika vackra som lyckliga (Frida såg så lycklig ut när hon åkte iväg på flaket att jag fick tvinga tillbaka en tår). Och jag tror att båda somnade väldigt gott inpå småtimmarna. Jag var iaf väldigt trött efter att ha varit i Eskilstuna hela dagen och sen åkt tillbaka hemåt för att möta upp möhippegänget för att sedan bege oss till Golden Hits! Tack för igår alla inblandade.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Man ser ju inte lite överdrivet glad ut på den bilden ;) men kul hade jag. Tack för uppvaktningen.

2012-06-12 @ 11:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0