Ullared

Ja efter den här trippen kan jag konstatera en sak; vi är rätt bra på att shoppa, Carro och jag!

I tisdags eftermiddag rullade vi ner mot Falkenberg. Vi hade tur och hittade ett sista minuten erbjudande och betalade bara 890 kr för två personder i dubbelrum, frukost och 2-rätters middag när vi kom fram. Riktigt bra pris!
Vi bodde på Strandbaden och jag kan verkligen rekomendera det hotellet. Har varit där en gång tidigare med tjejerna på jobbet och var supernöjd då också men nu hade dom renoverat upp det och det var verkligen min stil på stället.




Efter att vi alla tre (Malte var ju också med såklart) vaknat till liv igår morse slängde vi oss frukost och åkte mot Ullared och Gekås. Lagomt med folk vilket var skönt. Malte var nöjd i bärselet så det vara bara att shoppa på.
4 timmar senare var vi ute ur varuhuset och åt en lunch i solen innan vi rullade hemåt.

 Ja vi var som sagt ganska bra på att handla. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0