Du vet att du bygger hus...

...när du:

- Står i duschen och shampoonerar håret och hittar en träbit.
- Folk omkring dig frågar, "odlar du skägg?" Nej jag hinner bara inte raka mig. (Gäller bara Nicklas om du undrar)
- Du har glömt bort hur det är att vakna en helgmorgon och tänkte "Hmm vad ska jag göra idag".
- Du hinner knappt träffa dina vänner. Om dom propsar på att ses gör du det helst på ditt bygge. Du kan inte bjuda på kaffe och din vän får bara stå där och frysa.
- Du känner dig mer bekväm i dina Blåkläder än i dina Replay jeans.
- Din favorit tidning är "Vi i villa" och du längtar till måndagar när reklamen kommer från alla byggbutiker. Du kan ju faktiskt hitta nått till kanonpris.
- Du har för första gången en kontakt med kommunen och du tycker att dom är ett gäng nötter som sitter där och vänder papper. "Jag borde väl få bygga som jag vill på min tomt" har du sagt minst hundra gånger de senaste månaderna.
- Du har, efter att ha flyttat hemifrån, helt plötsligt flyttat hem igen, fast bara tillfälligt.
- Du längtar till våren, inte för att det är en underbar årstid utanför att du ska få måla.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hahaha :-D

2012-03-29 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0