Sjuk!

Då var det min tur att bli sjuk. Har legat vaken till och från inatt med feber i kroppen så idag är jag hemma och vilar upp mig. Jag måste bli pigg till helgen. Då åker jag och älskling och hälsar på släkten i Värmland och firar Linn som fyllde 20 förra helgen.

Igår var vi och tittade runt lite på golv, kakel och klinkers.

Finns inte så mycket trägolv att välja på tycker jag utan mest laminat. Men vi hittade ett parkettgolv som var lite mörkare (vi vill inte ha för ljust golv) och lite snyggt "slitet" fast när man tar på det så känns det inte slitet.



Sen hittade vi också klinkers som skulle passa bra i hallen. Det ska ju inte vara på så stor yta utan mest där man ställer skorna. Grått, lite större plattor och med lite glitter i. Vet inte om det syns så bra på bilden.
Vi tyckte att det var så fint att vi antagligen åker och köper det, annars finns det väl inte kvar sen när vi väl ska köpa det.



Vi fyndade också en klotgrill för, hör och häpna, 90 kr. Så på söndag blir det grillunch på vår gård!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jättefina golv, parketten gillar jag verkligen.

Krya på dig-kram från mig.

2012-03-08 @ 13:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0