SUSHI!

Igår var jag med om en mardrömsupplevelse.
Vi blev bjudna på mat av en leverantör på jobbet och skulle ses på en restaurang i stan.
När vi väl kommer dit och sitter ner berättar han att maten är förbeställd. Och vad kommer in på tallriken om inte sushi.
Jag tittade ner på mina fiskar och ville bara börja gråta.
Fick sitta och pilla lite för att få i mig lite ris samtidigt som jag rös i hela kroppen när jag såg fisken.
Och varför sa jag inget innan. Det var ju liksom för sent när tallriken väl stod där på bordet framför mig.
Jag skulle försöka vara lite vuxen och iaf smaka, fast att jag visste att jag inte tycker om det.

Behöver jag säga att det blev ett stopp på Mc Donalds på vägen hem?

Titta vad äckligt det ser ut. Till alla er som äter sushi: Varför? Det finns ju för sjutton färdiglagad mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0