Mammakläder!

I lördags köpte jag mina första mammakläder. Ett par jeans och ett sommrigt linne. Så imorse la jag mina vanliga jeans på hyllan och det var så skööönt att kunna andas ordentligt. Carro gav mig en kasse full med mammatröjor i söndags och Malin hade letat fram några mammabyxor som hon tyckte att jag kunde ha när jag jobbar i huset.
Rena rama julafton med andra ord. Tack snälla ni!

Och igårkväll när  jag låg och läste var det full rulle i magen och det kändes lite tydligare än vanligt så jag låg och kikade på magen och rätt som det var guppade det till. Så himla häftigt! Jag drog fram mobilen och låg och filmade för att få med nästa spark men det var svårt utan bra belysning. Jag ville ju att Nicklas skulle få se. :(
Och idag när jag lagade mat hände samma sak igen så jag ropade på mamma så hon skulle få se, men nej då var det ingen aktivitet längre. Liten blyg bebis!
Nej nu ska jag återgå till att kolla när Sverige spöar Danmark!

Kommentarer
Postat av: Linda Helsing

Åh vad mys!! :) det kommer bli många såna där "åh såg du?!" om sparkarna i början men om några veckor blir det lättare för andra när det syns o känns ännu mer! :)

2012-05-07 @ 22:54:56
URL: http://lindasmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0