Ultraljud!

Igår var vi på ultraljud!
Allt var som det skulle, tack gode gud.

Det var full fart därinne hela tiden och den var inte stilla en sekund. Fnissade lite för mig mig själv och tänkte att Nicklas kommer inte få en lugnt stund med oss två. :)
Bebisen låg perfekt så det var lätt för oss att se och för barnmorskan att mäta. Dagens bäst liggande bebis, sa dom och jag kommer på mig själv med att ligga där och vara stolt över vår duktiga bebis som egentligen inte har en aning om vad som händer på utsidan. Larvigt va? :) 
När dom kollade i ansiktet sa barnmorskan "åh vilken perfekt pussmun, det var mammas mun ser jag" hur kan hon se det? Det var iaf kul att höra.
Som jag misstänkte så skulle dom inte ändra datumet så värst mycket. Det blev två dagar så nytt beräknat datum är 2 oktober.

Bebis <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad roligt gumman, skönt att allt såg bra ut :)

Ska bli kul att ses idag. Kram

2012-05-04 @ 12:45:04
Postat av: Nettan

Oj vad tiden går fort. UL redan, roligt. :-D Måste kolla in huset oxå, har hänt så mkt. :-) Svårt att hinna med sen man började jobba :-/

2012-05-07 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0