Blindstyre!

Igår gjorde Nicklas en "typiskt Nicklas". Jag hade beställt en tavla som igår kom på posten. Överlycklig för att den kommit (väntat 5 veckor) så ringer jag och berättar det för Nicklas som är på jobbet. Hänger upp den ovanför vår säng. Förresten, om ni tycker att det ser trist ut i vårt sovrum så ska vi skaffa ny säng och få in garderobsdörrar. När Nicklas kommer hem så ligger jag på sängen och narrar Stella. Nicklas smyger in och hälsar och frågar "vart är tavlan?" varpå jag undrar om han lämnade synen på jobbet och säger att han får väl leta lite. Han går runt i husets alla vrår och kommer sen tillbaka och undrar vart den egentligen är. Och ja det är då han ser den, precis ovanför huvudet på mig hänger den stooora tavlan på den tidigare så vita tomma väggen. Ja vi fick oss ett gott skratt iaf. :)


Kommentarer
Postat av: Linda H

Åh vilken fin! O du, nicklas är inte den enda.. Andreas är likadan! ;)

2012-11-13 @ 12:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0