Fix!

Vilket skit, försökte lägga upp ett inlägg igår kväll men det gick inte. Störande!
Jag kom i säng lite senare än jag brukar för jag satt på golvet och fixade med en täckskiva. Den ska vara i köket mot bardisken. Liksom framför barstolarna, fattar ni vad jag menar?
Det finns ju inga färdiga täckskivor dit så pappa fixade en vit skiva och jag har beställt en väggtext. Väggtexten från helvetet kan jag meddela... Luftbubblor och så ville den inte släppa från skyddsfilmen. Vilket pillerjobb men med massor av tålamod (som jag inte visst att jag hade) så blev den klar och ser rätt okej ut. Den duger tillsvidare. Sen ska jag nog ha tapet där och kolla med min glasmästarkompis Rikard om man kan sätta typ plexiglas eller något liknande framför så den skyddas. Nog om det nu är det dags att gå upp och få i sig lite frukost. Sen är det besök hos BVC som står på schemat. Ska bli lika kul som vanligt att se hur lillan växt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0