Första helgen i november

Helgen sprang iväg.
Jag gillar helger mer nu när jag är mammaledig än när jag jobbar nästan, för det är så härligt när man har sällskap här hemma.
Helgen har bara spenderats med familj.
Med ett litet undantag för Nicklas som blev bjuden på middag av chefen i fredags, då passade jag på att bli ompysslad hemma hos mamma och pappa.
Igår var det bullbak här på elvan. Mamma stod för både baket och lunch. Och jag sprang runt och hann städa lite i köket. Hon är bra i köket, min mamma!
På kvällen var vi bjudna till Stellas farmor och farfar. Även där serverades god mat och sen var det mys med Stella för hela slanten. Timmarna srang fort iväg och vips var det dags att vända hemåt, man vill hinna sova innan Stella väcker en på morgon och är pigg som en solstråle.
Imorse mös vi i sängen en stund med en glad tjej. Nicklas har fixat ute och även bytt däck på min bil, duktiga han. Lunch blev det på tian med min favvorätt hemmagjorda kycklingburgare. Lite plock här hemma innan mamma drog med oss på en promenad i solnedgången.
Vi slog på en film här tidigt ikväll. Nu är Stella nerbäddad och vi ska strax bädda ner oss själva också.
 
Tack för en trevlig helg mormor, morfar, farmor och farfar!

Kommentarer
Postat av: Linda H

Men vilken duktig tjej som kan hålla upp huvudet! :)

2012-11-05 @ 09:46:30
Postat av: AK

Hej på er alla tre!!
Så söt hon är lilla Stella! Härligt o kunna följa er här med jämna mellanrum!
Ha det gott
Kram ak

Svar: Vad roligt att du är inne och tittar här :)Hoppas allt är bra med er också!!

Kram från oss
Sanna

2012-11-05 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0