Novemberdag!

Helt plötsligt var min fina Sofia hemma i Stockholm. En kortis på 48 timmar och hon bjöd in oss på frukost imorse. Det var den enda lediga luckan hon hade innan hon fortsatte dagen med en tenta innan hon skulle slänga sig på planet hem till ö-vik igen. Så mysigt med frukostsällsakap.
Stella gillar Sofia!
 
Efter lunch kom mamma hem tidigare från jobbet och sällskapade oss. Vi kokade kaffe och packade ner ett par bullar och gick ner till stranden och fikade. Sol men ändå rätt kallt så vi blev inte så långvariga. Väl hemma tog jag tag i städningen och hann med hela huset innan Stella vaknade. Vilken lycka!
Mamma och jag lagade middag tillsammans, grytbitar med gott kött vi fått av Nicklas chef. Gott!
 
Imorgon ska vi till BVC. Jag tycker det är kul, väga och mäta och få prata av mig lite!
Fin bild som Sofia tog imorse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0