Öppna förskolan!

Idag har vi, tillsammans med våra bästisar Carro och Malte, varit på öppna förskolan. Stella hade så mycket att titta på. Hon som brukar ha svårt att sitta stilla i mitt knä längre stunder annars. Hon satt och tittade med stooora ögon och ibland kom det ett skratt. Malte tyckte att det var jätte kul. Han hade ett leende på läpparna hela tiden och hade inte tid att äta, då kan man ju missa något. På sångstunden kunde inte jag göra alla rörelser med Stella eftersom hon är så liten men hon var helnöjd med att lyssna på oss när vi sjöng. Jag visste att hon skulle gilla det för hon lyssnar gärna på mig när jag sjunger för henne hemma. Hon är nog den enda i världen som vill lyssna på min sång så jag passar på innan hon förstår att jag är totalt tondöv. Och vilket väder det är idag, kände att jag var tvungen att nämna det. När vänder det och börjar gå mot ljusare tider förresten?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad roligt att det var uppskattat :-)

2012-11-28 @ 07:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0