Påfyllning i garderoben

Eftersom Stella kräks en hel det så blir det rätt mycket klädbyten på en dag så idag var vi och shoppade lite mer mormor för att fylla på garderoben lite. Dessutom så är hon på god väg att kliva i storlek 62, det är lite stort medans vissa plagg i storlek 56 är för litet. Så hon ligger lite mellan två storlekar, vilket är bra för då är det rätt mcyket som ändå går att använda just nu.
 
Stella är iaf nöjd med det hon fått idag. :) Även jag fick med mig en tröja hem, det var inte igår jag köpte kläder till mig.
Sen har vi haft en herrans massa besök. Jimmie, Nettan och Leah. Camilla och Rikard hakade på och när dom åkte stod farmor och farfar i dörren. Dagen bara sprang iväg och jag har väl fått i mig 4 koppar kaffe idag, hör inte till vanligheten..
Nicklas har varit ute och grävt, han passar på nu när han har en liiiitengrävmaskin hemma.
Nej nu är det dags att stänga igen. Jag är ju faktiskt väldigt trött. God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda H

Haha vilken manlig grävare! ;)

2012-11-11 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0