Shopping och kokoskakor!

Vilken bra dag vi haft, Stellis och jag.
Det började redan imorse när hon väckte mig 5.30. Det braiga med det var att hon sovit hela natten. Hon brukar annars  vakna någon gång mellan 2 och 4 och vara hungrig. Men inatt var hon tydligen trött, hon får gärna göra det till en vana.
Lite handling på Maxi var ett måste, gud vad det är jobbigt att handla med barn. Eftersom man ställer ner bilbarnstolen i kundvagnen så finns det liksom inte mycket plats kvar för varor.
Väl hemma hann jag packa upp varorna, äta lunch, sätta på tvättmaskinen, diska, laga middag och baka en omgång kokoskakor innan den lilla damen vaknade och ville ha min uppmärksamhet.
En promenad på det och sen gick vi över till mamma och pappa, mat och fika innan vi gick hem och tog emot pappa Nicklas när han äntligen kom hem från jobbet. Jag längtar faktiskt till han börjar jobba vanliga tider igen, mina dagar blir så långa.
 
Imorgon är det torsdag vilket innebär torsdagsfika med morsorna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0