Trött på appen...

Jag är så trött på blogg.se appen. Den är värdelös när man vill lägg upp bilder, och det vill man ju oftast.
Igår blev Stella 2 månader, stora tjejen. :) Vi var som sagt var hos Tessan och mös igår. Vi satt i soffan och slog ihjäl flera timmar genom att prata om allt mellan himmel och jord. hon är bra hon, Tessan!
Mamma och pappa bjöd på mat. Gös från Finland, mums! Ska man äta fisk ska man göra det hos min mamma och pappa.
Imorse tog jag och Stella lite sovmorgon, tack Stellis. Frukost och fika med Carro och Malte på fiket. Var lugnt ute på byn idag, var nog snön som var orsaken till det. Hej vintern!
När Nicklas kom hem från jobbet så åkte vi till farmor och farfar, Stellas alltså. En av mina favvorättter, Lasagne, stod på menyn. Mums det med! Jag älskar att bli bjuden på middag numera. Det är så körigt att laga mat när man har en bebis som helst vill vara i famnen.
Lena hade köpt chokladkalender till oss, gulle du. Nu får man äta en chokladbit varje morgon fram till jul.
Nicklas körade hem mig och Stella sen åkte han för att ploga och sanda så nu är jag snöänka. Stella sover och jag ska också krypa ner. Imorgon kommer Mia och Linn och det ska bli så kul!
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Det är för att bilderna är för stora! Jag lägger över alla mina bilder i instagram då går det jättebra!! Kram

2012-12-01 @ 14:14:17
URL: http://Jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0