God morgon eller kanske god natt?!

Jag har upptäckt att med barn i huset är det lika normalt att vara vaken på natten som att sova. Stella väckte mig vid halv tre och var hungrig, en timme efter det sov hon sött i sin säng igen och det va dags för Nicklas att gå upp. Han var tvungen att åka extra tidigt idag. När han åt frukost passade jag på att ta lite fil och flingor, sådär vi fyrasnåret på morgonen. Av det blev jag pigg men nu måste jag nog dra igen ögonlocken, för snart är det någon som vaknar och är hungrig, igen!
Så god morgon och god natt!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Här borta har vi också varit vakna! Vart så pigg och fastnade på Nelly.se men vafan jag måste ju sova, insåg jag nyss! :) Puss

2012-10-24 @ 04:43:49
URL: http://kostigen.blogg.se
Postat av: Linda H

Haha välkommen till livet med småbarn! :) <3

2012-10-24 @ 09:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0