Hej då skitdag!

Vaknade med värk i hela kroppen i morse. Frös så jag trodde att värmen hade lagt av. Bäddade ner mig i soffan med Stella bredvid. Fick springa upp och kräkas en sväng, herregud vad trött man blir. Mamma kom hem vid lunch och hjälpte mig eftersom jag inte hade krafter att så upp. Så jag ammade och mamma bar på Stella efter. Efter ett par timmar piggnade jag till, måste varit något jag ätit.. Hur som helst så hade jag inte klarat den här dagen så bra utan mamma. Jag är verkligen lyckligt lottad som har dig, det vet jag. Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bara roligt att kunna hjälpa till. Tur att det passade så jag kunde sticka från jobbet. Åh,i kväll får jag inte träffa er...får leva på goset från i morse så länge. Kram

2012-10-25 @ 11:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0