Skönsång i Kaggis

Igår när Stella kändes otröstlig testade jag ett ny sak. Jag drog på Backstreet Boys på Spotyfi och sjöng och dansade med henne i famnen. Halvvägs in i låten sov hon, alltså shiit vilken bra grej. Gå från gallskrik till sovande bebis på nolltid. Så idag har jag gjort samma sak. Missnöjd bebis, då drar vi på musiken och sjunger och det funkar varje gång. Dock blir hon lätt lite kinkig när man sen försöker sätta sig ner efter några låter men men... Så nu dansar och sjunger vi här hemma, allt för att ha en nöjd bebis. Kan berätta att Stellas favvolåt är As long as you love me med Backsteet Boys. Sen att jag inte kan sjunga för fem öre verkar hon inte bry sig ett skvatt om, tur!
 
Morgonmys bland alla nallar så det inte känns så stort och tomt i sängen. Bäddat med fleecfilt i sängen har vi gjort för att det inte ska bli så kallt i sängen när man lägger ner henne. Tips från Tessan som fungerade skitbra!
 
Vi livade upp stämingen lite med sommarkläder i det tråkiga vädret.

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh vad hon är söt! Längtar som bara den tills jag och mamma kommer upp, men tiden går ju så himla sakta!!

2012-10-27 @ 08:39:34
URL: http://linnhannahmariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0