Slut

Jag är slut, helt utmattad. Men jag har haft en väldigt bra dag. Det var kul att vara på jobbet och hälsa på och visa upp Stella. Och hon fick så fint paket.
Direkt efter det åkte vi till BVC. Jag var lite nervös för Stellas vikt. Men det var hel i onödan för nu har hon gått upp. Kändes så skönt och nu hoppas vi att det fortsätter uppåt.
Sen åkte jag och Nicklas, två nöjda föräldrar, till Stockholmsmässan för att gå på hem & villa och underbara barn mässan. Vi var faktiskt rätt missnöjda med båda mässorna men det var så mysigt att göra något tillsammans. Det är har inte vi varit bortskämda med det senaste ett och ett halvt åren. Köpte en klänning och en haklapp till Stella iaf. Och blev rätt sugen på ny säng...
Tanken var att jag skulle spendera kvällen med tjejerna hos Elin men jag var så trött när jag kom hem att jag bokade av. Och tur var väl det för Stella har haft magknip och skrikigt i tre timmar. När det äntligen släppte i hennes mage så fick hon mat (hur kan man vara hungrig efter det) och somnade sött i sin egen säng här intill mig.
Jag har innan läggdags gått igenom arvegods från Adelia och Stellas garderob är nu full. Vi är så lyckliga, Stella och jag.
Nej ni är det dags att släcka lampan. Bara. Några timmar kvar tills någon hungrig krabat väcker mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0