25

I lördags hade jag (bättre sent än aldrig) lite 25 årsfirande i huset.
Fick dit kaffebryggaren så det blev kaffe i pappersmuggar och kladdkaka på platstallrik. Ganska enkelt men ändå väldigt trevligt.
Jag var tyvärr väldigt trött hela lördagen men som tur är har jag lilla mamma som hjälpte mig att baka när jag vilade.
 
När dom sista gästerna gick kändes det som att vi hade haft världens party i en hel helg i mitt huvud.
Men hade ändå den där härligt lyckliga känslan i kroppen som man får av att vara med sina vänner.
Tack snälla ni för uppvaktningen och dom fina presenterna!
Även i söndags fick vi fikabesök. Dag och Anna-Karin svängde förbi innan det var dags för dom att rulla tillbaka hem till Jönköping. Och Fredde och Tessan plus barnen kom förbi på eftermiddagen.
Felicia tittade på mig och undrade följande "hur kan du egentligen äta mat när du har en bebis i hela magen?"
Innan dess hade Nicklas varit duktig och satt upp huven från köksfläkten. Blev jäkligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0