Första mammadagen!

Första mammadagen har bara sprungit iväg. Var uppe och åt frukost redan klockan 6 (?) och sen blev det fix med försäkringskassan och sortera in massa papper och kvitton som har med huset att göra i pärmar. Skönt att vara i fas igen. Sen åkte jag över till Carro efter hennes dagislämning. Så det blev kaffe och senare lunch. Dagen sprang iväg vid två var jag tvungen att åka hem för att ta emot en kille som skulle besiktiga ventilationen och ställa in den rätt. När det var gjort åkte jag en sväng med pappersinsamlingen och handlade rördelar till Nicklas och sen hem och lagade middag till familjen. Nu sitter jag här i min matkoma och konstaterar att det är jäkligt skönt att vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0