Halvvägs till 50

Som sagt, livet är lite annorlunda just nu. Husbygge och bebis i magen och då fylla 25 år på en måndag. Som tur var har mina nära och kära iaf piffat till denna dag och igår på mitt mina kalas så blev jag ägare till en alldeles underbar rosa kitchen aid. Ingen är lyckligare än jag och jag bara ler när jag fantiserar om den på bänken i mitt vita kök. Nicklas hade också fixar in födelsedagstomten (?) tidigare och gav mig ett så fint halsband. Jag har lovat att inte ta av det nu eftersom jag tappat förra årets födelsedagpresent. Inte okej! Födelsedagstomten hade också med sig ett kamerastativ som jag önskar mig flera år tror jag. Väldigt lyckat!

Tack till alla er som grattat mig idag.

Och här morfar kommer en bild på kitchen aid (assistenten).


Kommentarer
Postat av: Linda Helsing

Åååååååh vilken dröm!!!! Herregud, vem va så snäll o gav dig den dyrgripen???? :) underbart!!

2012-09-11 @ 09:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0