September är här!

Först vill jag bara säga att det är kul när ni kommenterar, nu finns det också en bra funktion så jag kan svara.
 
Sista augusti i fredag och det var en riktig höstdag. Regnet öste ner hela dagen lång men Nicklas och Fredde höll humöret upp iaf. Mycket elfix som jag helt ärligt inte kan berätta så mycket om för att jag helt enkelt inte förstår mig på el.
 
Lördag fortsatte med samma regnrusk som innan och jag och mamma drog till Bauhaus och köpte kakel, som såklart var skitblött när vi kom hem. Mindre nöjd Nicklas som fick bära in blöta trasiga kakelpaket.
Jani var med ut och dom satte igen väggen i teknikrummet. Sen började dom lägga golv i somrummet. Jag fick upp gardinstång i både sovrum och barnrum.
Söndag morgon hängde jag och Nicklas på låset på Bauhaus för att köpa klinker och dörrkarm. Nu är allt köpt till både bardrum och kök. Skönt att alla val är gjorda. Pappa satte upp karm och tröskel in till badrummet, det behövdes göra idag eftersom kakelsättaren kommer imorgon.
Jani la klart golvet i sovrummet och Nicklas var ute och grävde ner en slang som Vattenfall sen ska dra elen i.
Blivande farmor Lena var här och lämnade babynest som hon köpt till bebisen. Tyvärr missade jag henne eftersom jag var ute med mor(mor) och köpte det sista kaklet.
Men den var så fin, tack Lena!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh va härligt gumman! Nu börjar det verkligen närma sig inflytt. Spääännande! :) och snart kommer sessan också.. Oj vad jag längtar! <3

Svar: Ja det ska bli så härligt! Svårt att fatta att det börjar närma sig. Vet inte om jag är redo... :)
Sanna

2012-09-03 @ 09:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0