Stella

Hon är så fin vår prinsessa!
Jag börjar komma tillbaka och de känns jätte skönt. Inatt får inte Nicklas vara kvar på BB och det känns i hjärtat. Mig släpper som ut imorgon. Anledningen till det är att dom håller koll på mitt blodvärde eftersom jag förlorade mycket blod under förlossningen. Jag längtar hem samtidigt som det är skönt att veta att personalen här tar hand om mig om det skulle vara något. Jag längtar också efter er alla vänner och att få visa upp lilla Stella. Har inte haft ork att svara på alla sms och lyckönskningar men det tror bag säkert ni förstår. Så länge får ni njuta av några bilder på lillsnorpan.


Kommentarer
Postat av: Linda H

Lilla lilla hjärtat!! Såå fin är hon!! O såå lik sin pappa! ;) klart vi förstår gumman! Längtar tills man får snusa bebis! :) <3
Har hört ryktas om att din gulliga mamma fixat så fint hos er! :)

2012-09-30 @ 19:07:48
Postat av: Nettan

Söööööta Stella :-) Man blir så glad när man tänker på vilken lycka ni upplever nu. Ska bli kul att få träffa er sen. Kram

2012-09-30 @ 21:35:30
Postat av: Caroline

Jag kan bara hålla med Linda och Nettan. Stella är så fin, jag längtar efter både dig och henne och jag blir så glad i hjärtat när jag tänker på vad ni går igenom ❤ Inte konstigt att jag har tre ;)

2012-09-30 @ 23:54:13
Postat av: Anonym

Lilla sötnosen :) det ska bli så roligt att få träffa henne :) och dig såklart :) Självklart förstår vi! Ta hand om er!
Kram

2012-10-01 @ 08:09:50
Postat av: Camilla

Ja det var jag som ville vara anonym ;)

2012-10-01 @ 08:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0