Minnen från 2012

Kallt januari med besök på bygget.
Tjejkväll hos Camilla.
Vi anordnade en Babyshower för Carro i mars.
En vecka senare blir jag och Nicklas gudföräldrar till lilla Malte.
I april åker vi till Kap Verde för att fira mamma som blir 50.
Och i maj besöker jag och Camilla Belin - för första och sista gången.
På nationaldagen går jag, Carro och Malte på Ullared och shoppar och sover på hotell i Falkenberg. 
Malte döps i juni.
Midsommar firas hos Emelie och Calle.
I juli har magen tagit form och börjar bli ivägen.
Vi firar Nicklas födelsedag med brunch och spa.
Första helgen i augusti har vi möhippa för Linda.
Veckan efter gifter hon sig med sin Joakim.
Helgen efter är det Jimmie och Nettans tur att säga ja till varandra.
September, en händelserik månad inleds med att tjejerna överraskar mig med en babyshower.
Jag firar min 25-årsdag.
Torsdagen den 27 september går vattnet men det stoppar inte mig. Jag och Carro monterar kök.
Dagen efter den 28 september kl 12.16 tittar Stella ut.
Vi lämnar BB och får åka hem och flytta in i vårt nya hus.
Första veckorna hemma var rätt kämpiga men Carro och Malte piggade upp våra dagar.
Jag och mamma åker och visar upp Stella för Hagfors.
Julafton firar vi hemma.
Och sista dagen på året, nyårsafton, spenderas hos familjen Larsson med goa vänner.
 
2012 är året vi aldrig kommer glömma. För oss är det Året.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad många härliga minnen hjärtat! Så roligt att läsa. Även om "ÅRET" passerat kommer kommande år vara minst lika roligt att blicka tillbaka genom om ett år, det är jag säker på. Jag längtar! <3

2013-01-03 @ 23:21:20
URL: http://Kostigen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0