Åka buss!

Eftersom Stella hatar att åka bil och jag ville vara ute i solen så tog vi igår bussen när vi skulle iväg till öppna förskolan. Hoppade av i Vårsta och gick sen till Storvreten där öppna förskolan ligger. Höll på att kvävas i mina jeans i sommarvärmen. Så hem blev det buss från Tumba. 8 km knatade vi på igår och Stella var på topp hela dagen och gjorde lyckorusljud på bussen. Hon slocknade utan större protester redan 17.00 så det var nog många nya intryck för den lilla damen. Jag skulle nog aldrig få för mig att ta bussen annars men nu när Stella var med och verkligen verkade tycka om det så blir det säkert fler gånger. Det är så tråkigt att tvinga in henne i bilen vart vi än ska. Är hon trött så somnar hon såklart men man kan ju inte alltid anpassa till det. Då är det gnäll och skrik.. :(


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha vad sööt, och vig!

2013-05-10 @ 12:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0